Turpinot pagājušā gadā uzsākto praksi aicināt sociālos un sadarbības partnerus iesaistīties kopīgā diskusijā par arodbiedrībām aktuālām tēmām, Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība (LBAS) 11.aprīlī rīko kārtējo domnīcu.
Šoreiz domnīcas mērķis ir diskutēt par mācību praksēm. LBAS aicina uz klātienes domnīcu 11. aprīlī plkst.13.00 Arodbiedrību namā, Bruņinieku ielā 29/31.
Nesen ir beidzies Eiropas Sociālā fonda projekts par darba vidē balstītām mācībām (DVB), kuru administrēja Latvijas Darba devēju konfederācija un paredzēja dažādus labumus darba devējiem, nodrošinot darba vidē balstītas mācības savā uzņēmumā. Tagad projekts ir noslēdzies un DVB ir būtiski samazinājušās, jo darba devējiem vairs nav motivācijas īstenot DVB. Līdz ar to arvien aktuālāks kļūst jautājums par mācību praksēm, to pieejamību un kvalitāti. LBAS rosina arī jautājumu, vai mācību praksēm nebūtu jābūt apmaksātām no darba devēju puses, kā tas ir, piemēram, Vācijā.
Domnīcā ar prezentāciju uzstāsies praktiķi – LBAS eksperte izglītības un nodarbinātības jautājumos Linda Romele, lzglītības un zinātnes ministrijas Profesionālās un pieaugušo izglītības direktora vietniece profesionālās izglītības jomā Ieva Suškevica, Labklājības ministrijas Darba tirgus politikas departamenta direktors Imants Lipskis un vecākais eksperts Raimonds Brīdaks, Latvijas Darba devēju konfederācijas Izglītības un nodarbinātības jomas vadītāja Liene Voroņenko un Latvijas Studentu apvienības Akadēmiskā virziena vadītājs Rūdolfs Aleksandrs Strods.
Tāpat diskusijā piedalīsies Valsts SIA “Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikums” direktores vietniece mācību procesa organizācijas jomā Ilze Pilāne un Rīgas Tehniskās koledžas direktore un Latvijas koledžu asociācijas valdes priekšsēdētāja Rūta Gintaute-Marihina.
Lūdzam LBAS dalīborganizāciju un padomes locekļus reģistrēties dalībai domnīcā šajā saitē https://forms.gle/k5Fb48hnDmRzBkAC7
Domnīca tiek līdzfinansēta no Eiropas Sociālā fonda Plus līdzekļiem projekta “Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības kapacitātes stiprināšana dalībai sociālajā dialogā” (Nr. 4.3.4.4/1/23/I/002) ietvaros.